top of page

TÂRG FIRME DE EXERCIȚIU - STRAJA


Hunedoara, locul magic dintre munți a devenit în perioada 9-17 august gazda primitoare al târgului internațional al F.E. . Noi, editura Bookrest ne-am prezentat și ne-am menținut energici și entuziaști pe tot parcursul acestei perioade. Când am ajuns la Straja, am fost întâmpinați de domnișoara Florentina Gancea, cea care ne-a informat și susținut pe parcursul proiecrului. Florentina ne-a spus ca lucrează în cadrul editurii SIGMA de aproximativ 5 ani. Proiectul " Idee pentru o societate bazată pe cunoaștere " a fost gândit de aceeași editură. Activitățile ce s-au desfășurat în cadrul târgului au fost de o gama variată implicându-ne în workshop-uri pe formare corespunzătoare fiecărui angajat al F.E. ( redactare , tehnoredactare, marketing și management). Cel mai dificil lucru a fost amenajarea standului întrucât a deținut un rol important în evaluarea și calificarea echipelor. Această experiență nu a fost deloc ușoară, dar ne-a adus mari satisfacții , datorită faptului că ne-am întors în București având în micul nostru bagaj și 3 premii importante. Am fost răsplătiți cu Premiul întâi pentru designul deosebit al revistei, Premiul întâi pentru cea mai bună copertă și Premiul doi pentru cel mai bun articol. Târgul Internațional al firmelor de exercițiu ne-a modelat și ne-a făcut mai profesioniști, îmbogatindu-ne spiritual cu amintiri plăcute, cu prieteni și experiențe noi, cu emoții, lecții învățate și câteva premii, care ne-au răsplătit munca. Cu toate acestea ne-am întors din minunatul oraș Hunedoara în haosul organizat al capitalei.


Featured Review
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Tag Cloud
No tags yet.
bottom of page